در حال بارگذاری ...
  • تسطیح و رگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر راه روستایی در پاکدشت

    خط کشی محور راه روکش شده فیلستان و پویینک به طول ۴ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پاکدشت می باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاکدشت از تسطیح و رگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان خبر داد .

    سعید ملکی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت : با هدف ایجاد بستر مناسب راه های ارتباطی و تردد آسان و ایمن ، عملیات تسطیح ، رگلاژ و شانه سازی راه روستایی شریف آباد شهرستان پاکدشت به طول ۶۰ کیلومتر اجرا گردید .

    ملکی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف این اداره حفظ و صیانت از حریم قانونی راه هاست . این عملیات علاوه بر انجام رگلاژو تسطیح حریم راه نسبت به مشخص نمودن حریم قانونی راه نیز می باشد . راهداران تلاشگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاکدشت جهت ترمیم جاده ها و افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای , عملیات لکه گیری راه های روستایی شریف آباد به طول ۷۰ کیلومتر را انجام دادند .

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاکدشت حجم عملیات لکه گیری آسفالت گرم انجام گرفته در مسیر های روستایی بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت را  حدود ۴۰ تن اعلام کرد .

    ملکی در پایان افزود : خط کشی محور راه روکش شده فیلستان و پویینک به طول ۴ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پاکدشت می باشد .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

    |

    با توجه به اینکه میزان ترددها در کل کشور منفی اما در استان یزد مثبت بوده و یزد به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری از سوی هم‌وطنان انتخاب شده‌ است ، امید داریم این روند کاهش تصادفات همچنان ادامه داشته‌ باشد تا روزی که با تلاش همه خدمتگزاران به این مردم ، آمار فوت در شبکه‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

    |

    در مدت یاد شده ۱۹۷ هزار متر مکعب از شانه راه‌ها و راه‌های شنی نیز شن ریزی شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران